KEK LAPIS SIBU

Kami juga ada menjual Kek Lapis Sibu

Tuesday, November 5, 2013

Udang Kering Salai

Assalamualaikum, salam sejahtera..
rasa dah terlalu lama tak post kat blog ni. Rasa macam tak ada semangat nak post kat blog ini. Tapi, dalam tahun ini, ada beberapa orang yang contact nak beli udang kering salai ni. Few weeks ago ada orang call bertanya samada saya masih ada menjual udang salai kering ni.
Saya dah lama tak menjual udang kering salai ni, sebab sambutan tak begitu menggalakkan. Tapi jika ada yang ingin, saya boleh tolong belikan.
Agak terkejut juga bila gi market nak belu udang kering salai ni. Nak tahu berapa harganya..ha..1 kg dah RM100.00. Agak mahal juga. Tapi bab makan ni, kalau dah teringin, harga mahal tolak ke tepi hehe..

Masa gi beli hari tu, sempat juga ambil gambar, saja..nak post kat blog ni. Kalau tak blog ni sunyi sepi..tak ada post hehe..



Ini tempat saya membeli udang kering salai, kalau gi tempat pembuat mungkin lebih murah, tapi masalahnya jauh dan tak berbaloi kalau setakat beli 1 kg.

Kalau ada yang berminat kat luar sana, kalau saya ada kelapangan boleh saja tolong belinya.Untuk setiap 500gm , caj penghantaran RM15. Untuk 1 kg caj penghntaran adalah RM25.

Kalau berminat boleh whatsApp saya di 013-817 4166

No comments:

Post a Comment